måndag 27 april 2009

Pengar för den sålda Bogballen inkommit


Nu såg jag att pengarna för den sålda Bogballen Trend EXW från 2002 har inkommit på kontot.

Tack för det J!
Dessutom har räkningen på nya Bogballen M3W'n kommit, så det passade bra!
Jag måste skjuta till lite grann ..... men det får det vara värt.
Vad ger man inte för en ny Bogballe?
Eller hur....... (nörd-varning...)

Annars sådde jag mina 15 ha Astoris-korn hos den externa kunden igår.
Det gick bra och utsäde och gödning i sålådan vart precis exakt slut när fälten var klara.
Behövde inte lämna nått tillbaks till kund utan bara blåste ut utsädeslådan innan vi fortsatte med Tipple-kornet "hemma".
Men då fick jag ledigt på Söndags-kvällen, så jag slutade vanlig kontorstid kl 17 (fast det var ju Söndag....) efter att ha skött köttkorna en timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar