torsdag 24 januari 2008

Besök vid Enköpings NyföretagarCentrum

Har nyss kommit från ett upplyftande besök på Enköpings NyföretagarCentrum.
Vi samtalade lite runt lantbruksbranschen och de förändringar som sker där nu, coh ev. framöver.
Vi samtalade dessutom lite runt min affärsidé , min bakgrund, mina erfarenheter inom lantbruket och min utmärkta alternativa sysselsättning under vinterhalvåret; fortsatt arbete inom IT-branschen.
NyföretagarCentrum ser detta initiativ som en bra affärsidé och tyckte det var helt rätt att göra som jag gör, börjar med en utförlig marknadsundersökning till 1000 lantbrukare.
Hon ville gärna följa upp med ett besök igen efter att resultatet av marknadsundersökningen kommit in. Så skall ske!
Fick dessutom lite mallar och instruktioner till hur resultatbudget & likviditetsbudget kan göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar