måndag 28 januari 2008

Första svaren på marknadsundersökningen har kommit idag

Idag kom en liten bunt svar på marknadsundersökningen - ihopbuntat av Posten med en simpel gummisnodd!?
Denna allra första bunt var fem svar.
Tre positiva med kryss ikryssade. En från en gammal arbetsgivare jag var hos på sommaren/hösten år 2000 och en som tyckte vi har en bra Maskinring i Enköping.
Till honom och andra som finner Maskinringen Enköping-Håbo mycket bra kan jag säga att jag inte alls ser min start som en framtida konkurrens till Maskinringen , utan att vi kommer hålla på med olika saker och därmed kunna komplettera utbudet till lantbrukare.
Dessutom sysslar ju Maskinringen en hel del med entrepenad inom snösväng/schakt/anläggning/gräv, och det har jag inte för avsikt att syssla med, mest för jag är inte alls intresserad av schakt/anläggning/gräv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar